Packa... Duscha... Läsa.. BLOGGA!!!

Hej Hej!
Jag tänkte på vad jag skulle göra idag. Packa.. Eftersom jag ska till Kalmar! Duscha. Det är bara ett behov! Läsa! JAg har världens bästa bok! Sen ska jag nog inte göra me... BLOGGA! Eftersom jag har en blogg! ;)
Så. Imorgon åker jag alltså till Kalmar! Jag ville ju sitta i Bistron, där det alltid är folk. Men neh neh! Jag ska sitta i vagn TOLV! Tack för den boknings maskinen!
Boken jag läser! Den heter: Min TYP brorsa. Den handlar om en tjej som heter Nina, som blir kär i sin halv bror! Den e så BRAA! owo
Snart ska vi äta ungsbakat falukorv med potatismos.. Mumma! Sen idag ska jag nog inte göra mer...
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY då OwO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0