Alohha.

Hej Hej. Nu har jag precis varvat ner med läxor, solsidan och lite musik. Skönt. Har varit med Hannah idag. Det var roligt. Hannah och Caroline ska ha bildspel. Mycket från när vi åkt sjärtlapp i skolan! Roliga miner på allihopa. Vi var fem pers. ( mer ) Som åkte. Alla hade minen: :O :O :O :O :O :O :O
Det var en väldigt komisk bild. Nu ska jag chilla med jesper.se .. Lol. Det är så logiskt alla fattar utom Jag. Jag har inte en aning. Jag inte en aning. En aning. Att du tänker på mig juuust nu.
Herrå. Photo Face.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Och visst hade vi kul! Säger bara 2 ord:



GRRRRRRR VOFF!



hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! hade de BÄST!



Kramizar & Puzzizar!



HanniiiiPanniii!<3

2011-01-20 @ 21:10:04
URL: http://crazygirly.devote.se
Postat av: Svar

Haha Hannah. GRRRRRRRRRRRRR VOOFF! Haha. Jah. Det var kul.



Kram & Puss PhotoFace

2011-01-21 @ 07:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0