Hej.

Hejsan. Nu har jag bestämt mig. Blogg.se är lite svårare! Men fattar INGET på devote Ò_Ò! Så jag kände: Herrå DEVOTE och HEJ BLOGG.SE!! (L)

Aja. Tillbaka till verkligheten. Var på stan med Hannah, klasskompis och vi hade supahr kul! Köpte ett par Nike Skor. Vita med svart sula och märke. Idrotts skor. Inget färgande av sulorna heller. Imorgon drar Emma och Marcus till Thailand. FY vad elakt! Vi har vinter/höst/Nordpolen här hemma, och dom ska till värsta paradiset! Ò_Ò. Snacka om ARG! Men.. Hoppar dom INTE går ut längre än till knäna.. Mammas kompis, som är Thailändare: Dumma turister som går så långt ut! Vi går inte längre till knäna!... Ni vet Tsunamis ar. Inte såååå himla trevliga..! Men en positiv sak är ju att vi ska passa Kenzo. Emmas Och Marcus hund. Vi ska snart åka dit och säga hejdå till dom. Dom ska vara borta i ca en månad. Kommer gråta sönder ögonen! Börjar redan nu! WÄÄÄÄÄÄ.. * harkel och host * Aja! nu har jag ont i handleden av allt skrivande. Längsta inlägget på LÄÄÄÄÄNGE! Hoppar ni inte blir förvirrade men nu ska jag ha blogg.se. Kram Kram Bloggaren Photo Face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0