Jag är mer är lycklig!

Pappa sa såhär igår vid elva tiden: -Jag har ju sagt att du kan prata med mig om allt och berätta saker. Så. Nu ska jag berätta en sak jag inte berättat för dig. Jag har gått och blivit pappa igen, och det innebär att du är stora syster. Så sa han. Och där kunde jag inte hålla mig. Tårarna bara föll. Och föll. Men. Pappa frågade: -Är det glädjetårar?                   -Jaahhhaa!! svarade jag självsäkert! En av mina två största drömmar! En lillasyster! Dom ska inte bo ihop. Eller bli ihop. Det har dom pratar om. Men dom träffas en gång i veckan och umgås, lagar mat och har roligt! Jag ska få träffa Alva, som hon heter, hur mycket jag vill eller hur lite jag vill! Pappa och Alva´s mamma ( kommer inte ihåg namnet ) Har pratat länge. Och ville inte berätta något förens dom visste. Så Alva är tre månader gammal, och SUPERSÖT! * Host * Lite av en ailen ser hon ut på foton *host*   Jag vi kanske ska åka och hälsa på idag, efter vi fikat med farmor och farfar. Hoppas Hoppas Hoppas!!!!!
Jag är nog lyckligare än någon annan på jorden. Jag är verkligen GLAD! inte glad, utan mer.... Jaoo.. LYCKLIG! OCH GLAD!!!!!!!! Pappa kallar ju mig för Snäckan, och jag honom för Musslan! Så Alva ska vara Krabban kom vi fram till!
Älskar dig Pappa, min stora Mussla! <3 och Alva, min lilla Krabba ;;;)<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej vad kul! Hoppas du fick träffa din lilla krabba ;) Ville du hänga med till stallet next vecka?? Vi kan prata mer om det då!

Grattis, du är en storasyrra! ( Tro mig, du har mycket jobbigt framför dig... )



Jag bara skojar! :D



Grattis/// Hannah <3

2011-01-23 @ 09:55:22
Postat av: Svar

Tack Hannah! Ja! Hoppas Hoppas! Nästa vecka kan jga säkert, jag vill iaf!! Haha. Mkt jobb? Neehhh. Kommer ju inte bo med Krabban!! ;;;;) Men. Jag vill det! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! host host



Tackar Takcar igen! // - Photo Face -

2011-01-23 @ 11:20:19
Postat av: Musslan

Ha ha ha. Roligt inlägg. :):):)

2011-01-23 @ 11:23:13
Postat av: - Photo Face -

Tack Hannah! Ja. Träffa krabban vill man allt!!! Stallet nästa vecka låter TOPPEN! Vi får seee.... Kramissssssssssssssssssssssssssssssss



- Photo Face -

2011-01-23 @ 11:26:14
Postat av: - Photo Face -

hosssssssssssssssssssssssssssst Dubbel komentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!! HOOOOOOOOOOOOST

2011-01-23 @ 11:26:58
Postat av: Stinimini

Guuuu vad kuul!!! <3

Hoppas att du får träffa henne!! Ta en bild på henne och visa i skolan!! =)

2011-01-23 @ 12:06:41
URL: http://stinamaria.devote.se
Postat av: - Photo Face -

Jjjjaaaaa då!!!!

2011-01-23 @ 12:31:41
Postat av: Anton

Grattis!!

2011-01-24 @ 16:29:54
Postat av: - Photo Face -

LANTIS??? ÄRE DU?!?! Aja TACK!!! TILL ALLAAAAAA! <3<3<3<3<3<3

2011-01-25 @ 07:17:56
Postat av: asso vad kul

2011-01-25 @ 20:45:16
Postat av: - Photo Face -

Okej. NUUUU skrämmer det mig. NI ÄR TUSEN KOMENTERARE!!

2011-01-26 @ 22:21:50
URL: http://ladylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0