Ohh Noooooooohhh!

Ohh Nooooooooohhh! Glömde ju berätta lite av dagen! Ohh Noooooooooh!
Jo, som vanligt åkte vi rumplapp idag i skolan! ( sjärtlapp xD ) Det var roligt. MEN! Bara för att jag glömde mina överdrags så hade ju ALLA med sina -.- Men åkte endå! Vi hade NBL idag! När-Bild-Lillestad! Ett filmprogram vi håller på med tisdag-onsdag-trosdag! Det är som ett nyhetsprogram. Fast man kan ha lite allt möjligt. Röd grupp har t.ex. Snöspöket... Och min grupp, Grön grupp har Talang LILLESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! Så vi målade skylten idag! På Idrotten hade vi stationer! Jag lärde mig stå på huvud vid Ribbstolen! FETT COOOOOOOOOOOOOLT! Roligt dessutom! Vågade inte först men till slut kunde jag själv utan hjälp! Så gjorde jag kullerbytta runt stålpinnen! Det var också roligt! Och igår så svingade jag lian på olika sätt, och hoppade på.. (Ngt)Sadlar typppppp! Lite svårt namn!  PÅ SÖNDAG ska jag träffa Lill Krabban!!!  Ska bli roligt!
BB ALLA!

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha fett cooolt asså!! :D



Kram från Stina!!

2011-01-27 @ 15:50:38
URL: http://stinamaria.devote.se
Postat av: - Photo Face -

Haha! TY!

2011-01-27 @ 16:22:33
URL: http://ladylollipop.blogg.se/
Postat av: philip

jag älskar dina bilder från philip

2011-01-27 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0