Ò,ó

Morgon. Gick upp half past six Ò.ó ( Halv sju ) Men det gör jag varje dag såinte så överaskande. Igår lyckades jag. Jag la mig tidigt! O,o. Jag ska till pa-a-a-a-a-a-api idag. Ska ta med DENNZOOUUU! ( Kenzo ) Det är min systers hund som sagt var. Jag har gjort en dikt till alla er som jag har mist i mitt liv
.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................
Saknar dig...
Du vet att jag saknar dig.
All glädje du gav mig.
Vi hade kul du och jag.
Men sen kom den dag.
Du var så himla fin du.
Men du finns inte nu.
Älskar dig kmr alltid att göra.
////PhotoFace

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gullunge! Fin dikt! SYnd att du mist någon/några.

Men så länge jag lever,kommer du aldrig mista mig!(L)!



Puzzizar & Kramizar!

Hannah

2011-01-21 @ 15:59:31
URL: http://crazygirly.devote.se
Postat av: Hannah

älskar dig, förlåt att jag varit tjatig ( tillhör nog mig )



älskar dig

2011-01-21 @ 22:22:56
Postat av: Anonym

Pappppppi hihi!!

Äntligen är du tillbaks med bloggen har saknat dig Alii!!! <3 <3 <3 <3



XOXO Stiiiniii

2011-01-22 @ 18:10:22
Postat av: Svar

HEJ! Tack för komentarer!!! PUSS HANNAH! Hannah! Jag kommer aldrig låta dig försvinna ENDÅ! Hannah. Älskar dig. Du tjatar kanske. Men det är positivt. PPPPA-A-A-A-A-A-APIIIII! Haha Stini! Din blogg är är underbar! Och tack för att du uppskattar min blogg!

2011-01-22 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0